söndag 20 mars 2011

Ja så kan det gå

Jobbat hela helgen...eller snart jag ska iväg å jobba igen. På Fredagen kom Fredde å Tommy å dom ville komma på fest. Visst kom ni. Men jag var nog inget bra partysällskap. 2 timmar hade jag samma vinglas (med samma innehåll) Vad är nu detta????? 23 fick dom gå hem för då skulle jag sova :) När jag slutade igår så åkte jag hem till Jenny. Sen iväg på fest hos Mariell. Vad drack jag där då???? Rosévin som var alkoholfri :) Det var jag som körde.

Åker därifrån vid ca 21. Får sms av Cilla som behöver chaufför. Jag åker dit å lyssnar när dom kör singstar. Å det lät :P
Vid 23 åker vi mot Wäsa där jag dumpar dem å hämtar Jenny. Hämtar hennes små :)
När jag åker från Jenny får jag en överraskning vid vägen. 3 st stora hästar som är alldeles tokiga å lösa.
SÅ det var min vuxen helg. Å som det värkar nu så ska vi på Mormors kalas nästa helg å vem ska köra då???? Jo jag:) Vad har hänt mig??? Det är ju jag som brukar vinna färgtv:n
Jaja på återläsning :)

Inga kommentarer: