tisdag 30 augusti 2011

Göteborg

Ja i Fredags åkte jag till Göteborg...tror jag gillar Götet mer än Stockholm..
På tåget ner drack jag champagne vin å en irish coffee :) Taqnten som satt bredvid mig gav mig konstiga blickar när jag fick den...å blickar fick jag n är det kom en talrik med potatissallad å fläskfilè :) Det var en rolig tågresa...men sj har inte fungerande luftkonditionering.
Sedan på lördagen var det dags att bege sig till Liseberg å Lisebergshallen för att kolla på Brad Paisley å han var jättebra men tråkigt att man inte kände igen alla låtar men det är helt ok.
På söndag var det dags igen å då var det på scandinavium men då var det Dolly Parton. 65 år å fortfarande på topp..inte illa...å vilken pipa!
Sen på måndag så var det hemresan å när jag hade åkt i nån timme så ringer mormor med det väldigt tråkiga beskedet att morfar avlidit. Då blev den tågresan mycket jobbigare än väntat. När jag satt där på tåget med en massa främlingar å en massa tankar som snurrade runt i huvudet.
Men hem kom jag .
Nej nu ska jag ut i skogen å rensa huvudet.


1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Så sorgligt slut på den trevliga resan =(