onsdag 7 december 2011

kreativ som fan

är jag just nu. Allt började med stjärna som gav stjärnglans :). Några dagar senare så skapade jag en dörrmatta av granris å lite bindtråd å snören:) Och den blev såhär

Idag var jag in på Ullas å köpte fejkfårskinn som jag skulle klä om stolarna med. Åkte hem å började. Då såg stolarna ut såhär.
Vita å fina utan finess :P Men det ordnade jag med ullkrullet. Å ja jag blev väldigt nöjd med hur det blev :)
Men ett litet problem...de räckte bara till tre st :S å jag har fyra. Men då köper jag mer imorgon å sen åker jag till mormors stuga å ser om det finns nån ful tråkig pall jag kan göra snygg :) Hoppas all denna kreativitet är över snart :)

Tack å hej

1 kommentar:

BertaStina sa...

HaHa, du kan få komma till BertaStina o klä em soffa med ullkrull oxå.. du verkar ju händig på det =)