tisdag 10 januari 2012

Ledig men ändå inte

Jag har en ledig dag men jag är inte ledig ...för jag ska lika chaufför till Maria. Å det gör jag så gärna. Å imorgon ska nog jag å Fi till Mora....fast jag är pank...lön på fredag....Jag har ett lager med naturdiet som jag kan dricka när pengarna är borta :) Så svälter gör jag inte....direkt. Ja å kaffe ger ju en mättnadskänsla de också :)
Försöker plocka å städa lite men det blir här vid datorn jag hamnar :/ Men jag får ju saker gjorda ändå i omgångar :)

Snö har det kommit å det gillar jag...för jag vet att vi går mot våren nu :) Kallt har de ju också varit -20 å kallare blir det nog...men vore skönt om vi haft den kallaste dagen nu :)

Undra om jag skulle ha hoppat in i duschen å göra mig startklar tills jag ska iväg så det inte blir massa stress när jag ska iväg :)

Höres

Inga kommentarer: