onsdag 9 mars 2011

Men så skulle det ju inte bli

Trodde på sol.
Trodde på värme.
Trodde på vår.

Men.
Det blev.

Mer snö.
Mer vinter.
Mer blä.

Nej men nu måste vi gå mot ljusare tider. Varmare tider ja mot våren. Ett rakt spår mot våren.
Med sjumilakliv mot våren.
På Lördag ska vi få sol. Ja om det nu stämmer med tidningarnas prognoser.
Hoppas hoppas...jag är ju ledig då :)

Har varit på möte idag. Givande nja ja de var de...å macka fick vi :)
Å vissa påpekade hur många jag åt men så många tog jag inte!!!!! :P
Träffade en trevlig hund :)

Å jag har börjat följa Big Brother slaviskt. Å jag brukar lägga mig 22 men bb börjar 22. Så i säng efter 23 för att sedan vakan å kolla på vakna med the voice.
Men nu när jag börjat med "regelbundna" tider så är jag inte lika trött på dagarna.
Där ser man.
Såg en tokig annons i masen idag. Det stod:
Spark upphittad med namn och nummer, återfås mot beskrivning och annonskostnad.
Men hallå ring på numret som står på sparken...förslagsvis!!!! Eller sök på namnet på eniro. Ja ibland är det få celler som jobbar på vissa.
Nej nu ska jag krama kudden.

God natt alla ni...å sen alla som inte är bra människor dra nå gammalt över er :D

Inga kommentarer: