onsdag 18 maj 2011

Kollar när Jenny packar

sin resväska. Shit va lite den kvinnan har i sin resväska....Svettas inte hon i värmen och behöver inte ombyte?????? Jag har då så jag klarar mig :) Vi sitter här med ett glas rosé och tränar inför den kommande magalufresan. Tänk vi två i Spanien....kan det bli annat än succé??? Nej tror inte det.
Alla (nästan) önskar oss en trevlig resa och flyg :) Det vi oroar oss för är om jag dricker för mycket självförtroende innan planet lyfter å Jenny får åka själv. Men jag blir ju inte otrevlig iaf:)
Imorgon blir det ett sista läkarbesök innan resan men jag har då fått klartecken att resa redan förra veckan. :)

Tur man har folk runtomkring när man ska iväg. Rosa skulle skjutsa oss ner men det blev ändrade tider åt oss så hon jobbar då så Chrille ska agera chaufför. Maria ska passa katten å göra så hon har det bra :) Man tackar och bockar.

Känner att vinet har tagit blodet direkt upp i skallen...men vafan jag har ju semester :)

Nej kanske man ska vara lite social med mitt ressällskap nu. Kan ske hörs vi i Magaluf :)
And we will survive :)

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Ha det så himla roligt nu och jag gläds med dig!!!