söndag 1 maj 2011

Många + till mig

Ja valborg igår. Rättade tipspromenaden :) Å va folk som gick. 75 vuxna å 25 barn. Förra året var det dåligt med folk som gick men det var det inte iår.
Brasan var jätte stor så stor att björken bredvid tog eld:)
När det var klart åkte jag till Väsa å hämtade Rosa å Liza så vi åkte till Rot å Klitten. När vi kom från Klitten står tantblå i vägen (jag har polisfobi). Jag hinner inte tänka å bli rädd. När jag ska fiska fram mitt körkort så får jag tag i mitt frikort till vården :O Sen så hittar jag körkortet. Blåsa får jag också:) Å det gick bra. Men Rosas kommentar som hon sa utan att tänka
-Jaha var du nykter?????
-Öö ja jag kör ju...
-Ja just ja

Ja vilka bra kompisar man har :)
Nej nu ska jag göra nytta...eller ja jag ska kolla på film :)
Trevlig första maj på er :)

Inga kommentarer: