onsdag 2 november 2011

Min lediga dag.

BertaStina tyckte jag hade en liten dator....å ja de har jag....men jag har en jävla stor bil :D.
Liten dator stor bil å liten ekonomi :S

Idag har jag varit ledig. Å då agerat flyttkarl :) Kebab har flyttat till en av de finaste gårdarna som finns här :) Å världens mysigaste stuga:) Nästan så det börjar klia i mina flyttfingrar. Men skulle min hyresvärd läsa detta hade jag blivit inlåst. Hon säger att jag inte får flytta:) Hihihi. Å vräkt kan jag inte häller bli...fast än jag bygger om å gör oreda. Eller jag blir vräkt om jag plir vän med piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip nä jag ska inte skriva nå namn här. Hihihihi nej jag trivs så bra här så.
Undra vad dagen mer ska bjuda på:) Ja de visar sig. Kolla in i elden å fundera lite :)

Tack å hej

1 kommentar:

lilla mej sa...

vaaa?!. hon har väl inte flyttat hem till BiertaStina