onsdag 30 november 2011

tick...........................................................tack

Idag går klockorna sakta ......händer inget. Jag har tråkigt...sådär tråkigt som barn har. Blir frustrerad av detta. Jag hade behövt dammsuga men när det är så tråkigt så kan man lika gärna strunta i det :)
Det är så tråkigt att t.om barnkanalen har tråkiga program å då är det fan illa. Jag har varit på byn å handlat...tog en tur med bilen. Men nu då? Jag värmde en fryst cili con carne :)
Funderar starkt på lägga mig i soffan.
Men jag vill ha fullt upp när jag är ledig. Jag vill känna stress...får ju panik av den dötid som jag får ibland....den vill jag ge till en stressad själ som kan behöva all denna dötid!!!!!
Nu ska jag hitta nå å roa mig med...om 1,5 h börjar fåret Shaun å då blir jag road i 10 min.

Hej då

Inga kommentarer: