onsdag 16 november 2011

Vinterfint....

Igår var jag å Erika i skogen å plockade ris. Min plan med riset är att göra vinterfint på verandan:) De går sisådär....blir ju inte lika bra som det blir åt andra...eller det blir min prägel på de. Det jag gör är att ha ris på räcket å stolparna...men jag får det inta att bli så bra men det är ju min prägel på det ;)
Ja ni förstår tanken...men vi ska ut idag å hämta mera ris:) För det är glest på vissa ställen. Å kortsidan är det inte en enda kvist. Så nog har jag lite jobb framför mig :) Men det är kul å ha något att göra. När allt ris är på plats så ska ljusslingan upp å då blir de nog toppen:)
Nej inte kan jag sitta här hela dagen.

2 kommentarer:

lilla mej sa...

o sen börjar skiten barra o sen får man göra om det.. =(
Nä fy fan för vinter

Kanelbullen sa...

Jättesnyggt!