söndag 2 januari 2011

Året börjar sådär

Ja jag blev förkyld dagen innan nyårsafton :( så jag hade inta alls nå planer för nyårsafton... Det fick bli som det blev. Kollade tv till ca 21. Sedan hämtade jag Emelie å sen for vi hem å tog nån öl. En väldigt lugn förfest. Inte likt oss. Sen for vi till väsa å kollade. Det var ju inge drag där. Å konstig Stockholmare satt vi vårat bord. Kul å kolla hur konstiga människor beter sig. Innan det var hemgång så blev det dragspel :) Jag älskar dragspel :P
Å det var första nyårsafton som jag inte frös som en galning.

Nej idag blir det soffan med olika kureringar. Jag ska bli friska snart. För imorgon är det jobb för min del. Jaja det går bara viljan finns. Det finns ju dom som har det mycket värre än mig.

Ja nu önskar jag er alla ett bra 2011!!!!!!

3 kommentarer:

BertaStina sa...

Ja BertaStina t.e.x hon hade huvudvärk så hon höll på att dö när hon vaknade idag, men nu sitter hon på jobbet. O funderar hur dagen ska gå :-)

Du tror inte sthlm,arn känner igen sig nu då så han ringer snart :-)

lantispojken sa...

Nej han ringer inte... de är han för dum för :P

Anonym sa...

Dragspelarn kanske ringer? ;)