måndag 10 januari 2011

En sån helg

Jobbade fredag till kl 19 å sen var det bara att åka hem byta kläder å sen över till grannen på inflyttningsfest:) För min del så blev det väldigt lugnt dvs 3 öl:) sen hem å sova för att fara till jobbet. Jobbade då till 16. Å då blev det en snabbvända hem å sen till Sofie på förfest. Vi skulle till Bjärre på Larz Kristerz. Endast en soppa i magen så kan ni tänka er hur den kvällen blev.
Jo nog var det fart på mig iaf. Innan vi åkte till Bjärre så for vi en snabbvända till Helen å överraskade henne :)
Väl uppe i Bjärre så var det sån kö till garderoben....men vi kom fram tillslut :) In å köpa öl sen har jag bara vaga minnen till å från :P

Sen kommer historian om när vi ska hämta jackorna. Kö kö kö kö kö å när jag lämnar våra lappar så får inte jag min jacka. Å då blev jag arg. Å innan jag blir arg å säger vad jag tycker......för det hände samma sak förra året. Min jacka var borta. Men jag lämnade mitt nr där så dom kunde ringa om dom hittade den. Sätter mig i bilen å då ringer dom...så jag får min jacka.
Så det är nog sista gången jag är där på fest....så jäkla rörigt. Nej sånt gillar inte jag.
Men personalen gjorde ju så gott dom kunde. Men jag känner att, betalar man garderob så ska man få sin jacka också!!!!

Men söndagen var inte rolig...å jag mådde som en död gris. Den talar vi inte om :)

Idag är jag med i Mora Tidningen:)

Inga kommentarer: