måndag 3 januari 2011

Men wtf

Blev bara en halv dag på jobbet. Känner mig riktigt risigt. Snoren rinner ur kranen...snart kommer det nog snor ut ur öronen :P
Går riktigt tungt å andas, ont i kroppen å knoppen. Jaja men det går över. Tempen kanske jag ska kolla...men då har jag säkert feber också...de man inte vet mår man inte dåligt av :)

Jag kurerar mig med mitt cocacola/citron/ingefärakok. Gott men jag skulle tagit det i början av förkylningen.
Havtornsdryck är bra också men det var slut på jobbet.
Men på Onsdag ska jag vara frisk...fast imorgon hade ju inte varit fel :)

Så idag blir det att kolla på alla tvprogram som finns.....
Hyrde bröderna Karlsson och den var rolig...den borde du se.

Nej nu har jag swetat länge så soffan lockar ganska så mycket.

När tar man bort julen i fönstren????

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Här är allt borta utom granen. Den lyser så fint =) Krya på dig!