tisdag 25 januari 2011

Men hur det blev

Skulle göra en roligt cool färg i håret. Ja nu blev den superkul :( När jag ser mig i spegeln så skrattar jag och inser att det är ju jag å slutar skratta tvärt. Så imorgon är det jag som ringer till LOtta. Ny färg måste jag ha innan fredag då jag ska jobba. Nog för att jag bjuder på mig själv men även jag har en gräns. Vet inte om jag ska bjuda på en bild eller hur jag ska...
Ä va fan om ni inte skrattar eller påpekar färgen så kan jag ju bjuda på den.
Men tänk nu på att jag mår dåligt över färgen. Skulle bli en helt annan färg.

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Så farligt är det väl ändå inte =)

Ig sa...

Det tycker inte jag heller.

BS sa...

*asg*.. jag tror jag Dööör =) du ser ju nästan ut som den där som BM är så förtjust i =)

Nädå.. du ser så söt ut så.. hmf..*host* =D
Men BertaStina tycker faktiskt att det ska va svart.. tycker du passar bra som Deutgen =)
Mera Svart åt domuskunderna.. !!

Anonym sa...

Håller med om att du ska ha mörkt hår!